کلاسهای آموزشی MCSE

کسی آموزشگاههای خوبی رو در این مورد میشناسه؟
در مورد موسسه کهکشان نور کسی چیزی می دونه؟!!
اگه اطلاعات مفیدی در این مورد به من بدید ممنون میشم.
نظرات 6 + ارسال نظر
arubarzan شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:14 ب.ظ

سلام
اول تشکر میکنم که به سئوالات ما جواب میدهید.بعد هم یک سئوال داشتم.
من می خواستم بدانم چطور میشود با برنامه outlook خود ویندوز از ایمیل استفاده کنم.یعنی قبلاً با حساب hotmail میتوانستم اینکار را بکنم اما نمیدانم چرا دیگه hotmail کار نمیکنه.
آیا سایتی هست که همین سرویس را ارائه دهد؟
و اگر هست نام آن و تنظیمات مربوطه چگونه خواهد بود؟تنظیمات هم در برنامه و هم در سایت.
باز هم تشکر میکنم.

samsayyah پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:10 ق.ظ http://samsayyah.blogsky.com

salaam!
haale shoma khoobe?
bebinam soaali be fekret naresid??
bebin man mikhastam rajebe webloget nazar bedam!
amma be nazaram khoob nist ke injaa va injoori behet begam!
age mikhaay nazare mano bedooni ba man tamas begir!
felan!

samsayyah پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 11:25 ق.ظ http://www.samsayyah.blgsky.com

man mikham javaabe in doostemoono bedam!
bebin service POP va POP3 ro bazi site ha besoorate majjani dar ekhtiaare afraad gharaar midan! ke az jomleye oona hotmail va yahoo bood!
amma alaan chand vaghti hast ke dige hotmail majjani nist! hamintor yahoo, albatte yahoo bazi serveraash hanzooz majjani inkaaro mikone! maslan servere UK oon! age ye email too oon server besaazi mitooni az in service estefaade koni!
gheyr az inaa GMAIL ham in kaaro anjaam mide! ke be nazare man kheili behtar o rahat'tar ham hast!
age accounte GMAIL nadari be man begoo ta invitet konam va age bazam moshkeli dashti azam bepors!
be webloge manam sar bezan: www.samsayyah.blogsky.com

پاشاست دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:17 ب.ظ http://pashasat.blogsky.com

با سلام
مدت دو ماهه که لینکت رو تو پاشاست گذاشتم،در صورت امکان لینکم کن......
باسپاس

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:07 ق.ظ

Technical دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:51 ب.ظ

موسسه کهکشان تا جایی که من می دونم یکی از بهترین موسسات آموزش IT و خصوصا امنیت هستش و حدود یک دهه است که داره فعالیت می کنه.من خودم تعدادی از دوره هام رو اونجا گذروندم و خیلی راضی بودم.آدرس وب سایتش هم هست www.kahkeshan.com.استادهایی هم که استفاده میکنه واقعا خوب هستن.من خودم شخصا همین کهکشان رو پیشنهاد می کنم برای دوره های مربوط به مدارک بین المللی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد