جانشینی جدید برای ASP

شرکت مایکروسافت ویرایش مختصر شده‌ای از برنامه‌ی Visual Studio را تحت عنوان Express، برای زبان‌های برنامه نویسی خاص، به بازار عرضه کرده است.
این شرکت، برنامه‌ی Visual Web Developer 2005 Express را به عنوان جانشینی برای ASP خود منتشر ساخته است.
John Montgomery، مدیر بازاریابی گروه تولید شرکت مایکروسافت گفته است که این شرکت امیدوار است همان‌طور که پیش‌بینی کرده، خانواده‌ی جدید Visual Studio، به دست 18 میلیون تولید کننده‌ی غیر حرفه‌ای نرم افزار در سراسر دنیا برسد. محصول کامل شده‌ی Visual Studio، 6 میلیون برنامه نویس حرفه‌ای را در سراسر جهان نشانه رفته است.
Express Edition، قابل دسترسی برای زبان‌های برنامه نویسی Visual Basic، Visual J#، Visual C# و Visual C++ بوده و هزینه‌ی آن کمتر از 100 دلار خواهد بود.
Montgomery گفته است که برای کمک به شروع کار برنامه‌نویسان، شرکت‌های Amazon، eBay و PayPal، بسته‌هایی در اختیار آن‌ها گذاشته که شامل کد برنامه‌نویسی نمونه‌ای است که تولید برنامه‌های کاربردی وب یا ویندوز را که با خدمات آنلاین کار می‌کنند، تسهیل می‌کند.

در میان دو شرکت جاوا و دات نت، جنگی بر سر این موضوع که چه کسی ممکن است بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص دهد، در گرفته است.
شرکت مایکروسافت نه تنها در جست و جوی پشتیبانی، برای دات نت است، بلکه در حال بهبود پایگاه داده‌های SQL Server نیز هست. تولید کنندگانی که نیازمند پایگاه داده‌های ساده‌ای برای برنامه‌های کاربردی خود هستند، می‌توانند SQL Server Express جدید را خریداری کنند. این نرم افزار بدون هزینه بوده و شامل عملکردهای مشابه با SQL Server 2005 است. اما، حجم آن محدود به 4 گیگا بایت بوده و تنها بر روی یک پردازنده اجرا می‌شود.
قرار است گونه‌های جدید کلیه‌ی محصولات Express، همراه با نسخه‌ی نهایی Visual Studio 2005 و SQL Server 2005، در نیمه‌ی اول سال بعد، روانه‌ی بازار شوند.

نظرات 2 + ارسال نظر
:: یه ترفند :: چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:59 ب.ظ http://gegabaet.persianblog.com

تبادل لینک می کنید اگر ؟؟؟ به من خبر دهید

ایران ویج دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.iranvig.com

ممنون که زحمت کشیدی لینک سایت رو در وبلاگت گذاشتی در ضمن وبلاگ جالبیه اطلاعات خیلی خوبی در اختیار میزاره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد